onsdag 24 mars 2010

Gud vad jag är trött! Har haft två långa dagar i skolan i rad. Igår till 16:30 och idag till 17:35! Så skönt att det inte är någon skola imorgon! Eller, skola är det men man behöver inte komma...ingen av lärarna är där, har bara designmodeller i 5 timmar .__., och det ända vi ska göra är att skissa på våra remix grejer vi köpte idag, jag köpte ett par örhängen och ett halsband för 50:-. Får inte börja med uppgiften vilket är värdelöst! Gjorde iaf webdesign prov idag. Gick bra faktiskt, tror det iaf XD Men det kändes så och det är inte fysik vi talar om så känslan borde stämma tycker jag.

Btw, nu när jag loggade in på poupee så hade jag 1 comment och hela 30 suteki! Sheisse alltså! Fast det var en som hade spammat med 29 suteki D: När jag sedan gått tillbaka till min sida så hade jag 2 message, 1 comment och 1 fan 8D Lite poppis, not! XD Nä nu ska jag dressa min poupee.


Edit: hohoho~ nu när jag hade publicerat denna och skulle fixa min poupee så hade jag fått 2 message och 2 fan till! För att citera Andreas från FCZ; Det kan ju inte vara sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar