fredag 11 juni 2010

Minnet som är glömt

Hej igen!

Det har hänt ganska mycket här sedan igår! Hela layouten har blivit ändrad, till det bättre såklart och tänkte även ändra lite på designen på inläggen. Så det blir en banner eller inläggsheader eller vad man ska kalla det, som passar in till bakgrunden istället för den vanliga ljusblåa.
Jag känner mig lite patetisk. Mitt minne är verkligen dåligt. Tappade ju bort mina glasögon förra månaden men hittade de när jag städade, eller rättare sagt, höll på att dammsuga upp de när jag dammsög under sängen, förra veckan .__.
För en vecka ungefär så tappade jag bort ett busskortsfodral med två remsor och ca 300kr i. Hittade de igår av en slump när jag råkade sparka på en bok och det visade sig att jag använt det som bokmärke! Tur var det att jag hittade den för däri låg mitt leg också :o Dessutom har jag tappat bort senaste One Piece också, som jag inte ens har börjat läsa .__.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar