fredag 11 juni 2010

Sådan lista sådan person!

Lånar denna lite av Anna, såg lite kul ut!
Men svarar på svenska, orkar inte skriva på engelska D:


Time started:
21:37
Name: Emma

Single or Taken: Singel
Sex: Flicka 8D
Birthday: 8 April
Sign: Vädur
Eye colour: ljusblå-grå
What are you wearing: underkläder, grå mjukbyxor, den nya gula Beatles tröjan, samma strumpor som igår och den gröna tjocktröjan
Where do you live: Sverige
Righty or lefty: Högerhänt

FAVORITE

Where is your favorite place to shop: Stockholm får jag väl säga :P
Color: Mörktblå, typ regnmolnsblå
Number: 4, 7 och 12 XD
Boys Name: Arvid
Girls Name: Hmm...jag hade ett namn förut :o men minns inte .__.
Animal: Katter, älgar, hästar och ugglor!
Month: November
Movie: The Pianist och Oldboy
Juice: Äppeljuice
Breakfast:...ingen aning om vad jag ska svara här..kanske jordgubbar? XD
Favorite cartoon character: Ingen aning här heller...cartoon...det är ju sånt här tecknat som inte är anime så..hmm...

HAVE YOU EVER
Given anyone a bath: mitt marsvin som jag hade när jag var yngre :P
Smoked: Nepp
Bungee Jumped: Nepp

Gone skinny dipping: vad betyder det?
Eaten a dog: ALDRIG
Put your tongue on a frozen pole: Haha många ggr!
Loved someone so much it made you cry: Jag tror det :o Inte en människa då
Broken a bone: Ne men fått spricka
Played truth or dare: Jag vet inte faktiskt
Been in a physical fight: Det tror jag inte, inte någon allvarlig men har ju slagit Anna x antal ggr
Been in a police car: Nepp, men som Anna sa så har jag suttit i en när vi besökte polisen med skolan :P
Been in a hot tub: Japp
Swam in the ocean: Japp
Fallen asleep in school: Det tror jag faktiskt inte
Ran away: Nee...eller vaddå sprungit iväg? Sprungit iväg har jag men om det menar rymt hemifrån så nej
Broken someone’s heart: Nej det tror jag inte
Cried when someone died: Ja

Cried in school: Japp
Fell off your chair: Haha några ggr
Sat by the phone all night waiting for someone to call: Nej
Saved AIM/MSN conversation: Ja en gång XD


WHAT IS
Your good luck charm: har nog ingen
Best song you ever heard: Alltså det är svårt, skiftar ju hela tiden men...hmm...finns ju många bra men kan inte komma på den bästa
What’s your room like: Underbart! Jag <3 style="font-weight: bold;">
Last thing you ate:
Entrecôte och klyftpotatis med olivsås
What kind of shampoo do you use: den oranga Herbal essence
Do you believe in karma: Jag vill tro det men jag vet inte, det är inte något som jag brukar tänka på


HAVE YOU HAD
Chicken pox: ja
Sore Throat: självklart!
Stitches: Nepp
Broken nose: Nepp

DO YOU
Believe in love at first sight: Snarare ett svärmeri än en äkta förälskelse
Like picnics: Jag har inget emot de, men de brukar ofta sluta i något mindre trevligt
Like school: Det gör jag faktiskt, fast det kan vara svårt att gå dit, för att man inte orkar eller har ångest
What schools have you gone to: Grundskola och gymnasium

Would you eat a live hamster for $1,000,000 dollars: ALDRIG
Who was the last person that called you: Sara
What makes you laugh the most: Ett dåligt och långsökt skämt


LAST PERSON
You yelled at: Någon i familjen antar jag, brukar inte skrika åt folk
Who broke your heart: Vet inte riktigt om någon har gjort det, mer sårat
Who is your loudest friend: Utan tvekan Sara


DO YOU/ARE YOU
Do you like filling these out: Trodde faktiskt att de skulle vara lite mer intressanta än vad de visade sig vara
Do you wear contacts or glasses: Glasögon
Do you like yourself: Ibland, ibland inte
Do you get along with your family: Japp

Obsessive: Inte jätte men det händer
Compulsive: Inte direkt
Anorexic: Nej

FINAL QUESTIONS
What are you listening to right now: Davichi
What did you do yesterday: Var på Mina och Monas utspring och sedan på deras mottagning där jag ofrivilligt träffade på några gamla lärare
Hate someone in your family: Nej
What car do you wish to have: En chrysler 300c, spelar ingen roll vilken modell eller färg
Where do you want to get married: Inget jag tänkt på men det bestäms väl med den jag gifter mig med
If you could change anything about yourself, what would it be: Prata mer och säga mer vad jag tycker, inte vara så instängd
How many remote controls are in your house: 5 kanske?
Are you double jointed: Eh?

Last time you took a bath: Inte gjort det på flera år, duschar däremot regelbundet 8D
The last movie you saw at the cinemas: Måste nog varit Up in the air tror jag
Do you like scary or happy movies: Båda, men föredrar nog mystiska filmer med en vemodig ton
Black or white: Svart
Root Beer or Dr.Pepper: Inget av de
Vanilla or chocolate: Definitivt choklad!
Silver or Gold: Båda
Diamond or pearl: Båda här också, är egentligen inte så mycket för ädelstenar och ädelmetaler
Sunset or Sunrise: Båda för de är så olika
Sprite or 7up: Båda, haha vad tråkigt det känns att skriva båda hela tiden XD
Cats or dogs: Katter Coffee or tea: Dricker inget av de men Moccha frapino och saker med kaffe smak är gott så väljer nog kaffe
Phone or in person:
In person
Are you the oldest, middle, youngest or only child: haha äldsta 8D

Indoor or outdoor: Båda, som vanligt .__. Alltså det beror ju på humör och väder. Men tycker över lag att det är skönare att vara ute

1 kommentar:

  1. Det var lite du bara översatt från min XD men alltså lite olika storlek på texten också? 8D

    SvaraRadera