torsdag 17 juni 2010

Teddy Tedholm - en stjärna är född


Hejsan!

När jag och Anna såg SYTYCD igår hände något som jag aldrig trott var möjligt, inte när det gäller mig i alla fall. Jag grät till ett uppträdande! Det var när 18-åriga Teddy Tedholm gjorde sitt uppträdande. Han är faktiskt den enda jag sett som har kunnat förmedla sina känslor genom dans. Jag kan faktiskt gå så långt att säga att det var vackert, faktiskt. Som domarna sa så är det en ära att ha sett det där. Verkligen. Att jag reagerade starkare än amerikanska domare måste betyda någonting. Möjligen att det var äkta. Det var verkligen som om han blev ett med musiken samtidigt som han guidade en i sitt allra innersta, blottade sin själ, sitt allt. Helt otroligt att med endast rörelse kunna uttrycka sådana starka och självklara känslor. Det är ofattbart, det är det verkligen...!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar