torsdag 10 juni 2010

Hejsan! Det var ett tag sedan!

På något sätt hamnade jag på H&Ms hemsida. Började kolla grejer och kände mig lite sommrig, trots det lite trista vädret! Detta är vad jag hittade.

Dessa var lite kul, inte sant? Pris: 299:-

Vill ha en väska faktiskt! Pris: 124,50:-

Haha tyckte den var lite kul 8D Pris: 149:-


Vill ju ha en rutig tröja men jag vet inte riktigt om detta är vad jag söker riktigt... Pris: 249:-


Jag har fastnat på såna här shorts, de är faktiskt fina! Pris: 199:-

Dessa är lite längre...tycker att det är lite bra, täcker lite onödigt 8D Pris: 299:-


Och dessa är lite mörkare, vilket jag gillar, så lutar faktiskt åt dessa! Pris: 249:-


De var lite fina! Pris: 399:-

Som sagt, vill ha en väska :) Pris: 299:-


Det får vara allt för idag, ska på Mina och Monas utspring snart :)


1 kommentar:

  1. Ahaaa det var därför du ville ha jeans shorts. Blev lite förvånad eftersom att jag inte hört det innan :o

    SvaraRadera